Spijlbussen.nl

kweet niet of het hier thuis hoort

Renka · 20 · 5994

Poll

Ik zou een t-shirt kopen!

Ja
9 (69.2%)
Nee
4 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Offline Ficus

• Spijl gaat niet meer weg
gezien heel veel mensen hier op het forum niet weten hoe ze foto's moeten posten denk ik dat zeer veel mensen ook niet weten Hoe een pol werkt of wat een pol is :)

Niet slecht bedoelt maar wil maar zeggen dat hier veel mensen aanwezig zijn die niet zo heel actieve internet gebruikers zijn.

Ikzelf vind spijlbus logo wel veel mooier als dat SSVC logo:s
Het logo van ssvc is goe gevonden maar niet zo mooi:s

Offline Area51

• ForumFossiel
  • Spijlbussen.nl
Even los van het feit dat het onzin is (lees; dat IK het onzin vind) om met een t-shirt van je favoriete forum, club of posse moet lopen om te laten zien dat je erbij hoort/ de bom bent, zou ik gaan voor het logo van de SSVC.

In één opslag duidelijk, en hoe kundig het spijltreffen.nl logo 2006 ook in elkaar zit, kwa duidelijkheid en herkenbaarheid haalt die het niet bij het SSVC logo.
Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

Offline Koenraad

• Spijl blijft
Even los van het feit dat het onzin is (lees; dat IK het onzin vind) om met een t-shirt van je favoriete forum, club of posse moet lopen om te laten zien dat je erbij hoort/ de bom bent, zou ik gaan voor het logo van de SSVC.

In één opslag duidelijk, en hoe kundig het spijltreffen.nl logo 2006 ook in elkaar zit, kwa duidelijkheid en herkenbaarheid haalt die het niet bij het SSVC logo.

Niet om onnozel te doen, maar dan moet je ook geen T-shirt aan doen van één of andere groep waar je "oh zo van houd" of van één of ander krokodilletje merk of Hugo Boss. Het bovenstaande wat je zegt geld ook voor zulke zaken.

Ik denk dat een forum T-shirt eerder iets is om mensen naar het forum te lokken en nog meer interesse te doen krijgen in de oude wagen van weleer. En waar zijn ze dan beter op hun plaats dan hier of eender welk spijlbusforum om info te vergaren?
En mij kennende zal ik het ook enkel aandoen om aan de bus te sleutelen of op een treffenweekend ofzo...

Wat betreft het logo van het ssvc forum, ook ik vind dit zeker geslaagd. Maar dit is gemaakt om hun 25 jarig bestaan te vieren. Het is simpel en effectief, maar gewoon kopieëren vind ik een beetje er over gaan. En het spijlbus forum logo is een net logo in mijn ogen, dus waarom niet?

Ik hoop voor jou dat je geen stickertje hebt kleven van het spijlbusforum op je busje, want ook dan behoor je tot de groep die je zelf omschrijft.

No hard feelings hé Area, maar ik vond dat je er nogal cru op reageerde  8-)

Mazzel

Offline Berrie120

• Split personality
Ik zou er zelf geen kopen.

Heb van de ander bus club een sweater die ik eigenlijk alleen nog maar gebruik als ik aan het sleutelen ben.

Mijn vrouw daarentegen zal zeker een T-shirt willen hebben, maar dat geldt voor de rest van de kleding ook. Puur als kastvulling. :-$

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Offline ploon

• Spijl gaat niet meer weg
    • www.ploon.nl
je gaat toch geen logo van en ander (ssvc) gebruiken om je eigen club/forum te promoten???

zoals ik al aangaf, via spreadshirt kun je gewoon per stuk bestellen.
dus waarom zou je een poll maken? gewoon het oficiele logo/shirt op spreadshirt zetten en ene ieder die er eentje wil kan bestellen
Pim van Loon - '60 pickup
www.ploon.nl - www.vwshows.com