Spijlbussen.nl

carbon fiber dak

Offline rappelkiste

• Onzekere spijl
hallo sleutelaars ik zat net even te kijken naar het race taxi project en zag dat ze een dak haden gemaakt van carbon nou kon ik voor mijn bus ook wel een nieuw dak gebruiken aangezien ze van mijn kombi ooit een pickup hebben gemaakt  #-o nou heb ik de meeste schade al opgelost maar ik zit nog met kleine vouw boven in het dak waar deze aan elkaar is gelast . zijn er mischien meerderen die interesse hebben in zo'n dak en ken je iemand die dat zou kunnen maken ? gooi het in de groep mvg rene   
Green wheelin

Offline vwspijlbus

• Split personality
Is het niet aantrekkelijker om een vervangend dak te kopen?
Frank

Offline the bus driver

• Split personality
  • surf now, work later
nou, ik vindt je idee best cool alleen vrees ik dat dat aardig wat centjes gaat kosten.

is het idee om van jouw bus een sprint-project te maken of wordt het een weekenddriver?
Haaaiiroeff

Offline Area51

• ForumFossiel
  • Spijlbussen.nl
Ik heb een prijsopgave liggen om een carbon (Š la race taxi) te laten maken voor mijn dubbel cabine ...

Het was maar goed dat ik zat ...

6500,- ex btw !!
Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

Offline the bus driver

• Split personality
  • surf now, work later
als het goed is ligt er in belgiŽ nog een dak..
Haaaiiroeff

Offline rappelkiste

• Onzekere spijl
laat maar weten waar en mischien kan ik er wat mee , en 6500 is veel ,heel veel geld  :-?
Green wheelin

Offline Berrie120

• Split personality
Ik heb een prijsopgave liggen om een carbon (Š la race taxi) te laten maken voor mijn dubbel cabine ...

Het was maar goed dat ik zat ...

6500,- ex btw !!

Dan laat je je als handige harry toch niet uit het veld slaan?
http://www.youtube.com/watch?v=JsS55j0KpSo&feature=related

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Offline Nirvana

• Spijl is het geworden
  • Gezegde: In de bus blazen,het geld royaal uitgeven
Citaat
zijn er mischien meerderen die interesse hebben in zo'n dak en ken je iemand die dat zou kunnen maken ? gooi het in de groep mvg rene

In plaats van carbon misch een polyester dak over je huidige heen? Dit zal een stuk goedkoper uitkomen lijkt me.

Offline Area51

• ForumFossiel
  • Spijlbussen.nl
laat maar weten waar en mischien kan ik er wat mee , en 6500 is veel ,heel veel geld  :-?

Die prijsopgave is van anderhalf jaar geleden, en pas las ik ergens een bericht dat het bedrijf niet meer bestaat.
Ik ben toch via een soort eigenbouwbotenforum aan hun adres gekomen, en het zal vast wel ergens anders ook mogelijk zijn.

Besef wel goed dat je een stalen dak niet zomaar door een polyester kunt vervangen, omdat dan de sterkte/ stijfheid uit je koets gaat. Bij de race-taxi zit een dragende kooi, waardoor het dak die functie niet meer heeft. Bij een standaard bus gaat het dus niet zomaar.
Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!