Spijlbussen.nl

bus straktrekken

Offline Vintage_bus

• Spijl blijft
  • '66 Kombi, walkthrough, slidedoor
mijn bus staat nu al vanaf oktober bij de autogarage, nu is ie eindelijk klaar hoor ik van de persoon die hem strak zou trekken dat het nog een maand duurt voordat hij tijd heeft.. en dit begint me langzamerhand te irriteren, dat ik iedere keer weer ergens een maand op iets moet wachten,
daarom hier de vraag: of iemand mijn bus kan straktrekken voor max 1500 euro

alvast bedankt ;)

cheers!

Offline Berrie120

• Split personality
volhouden, en blijven praten!!

don't argue with idiots they will drag you down to their level and beat you with experience

Offline Vintage_bus

• Spijl blijft
  • '66 Kombi, walkthrough, slidedoor
ja maar mijn plannen zijn om deze vakantie met mn bus weg te gaan, ik heb de bus nu al meer dan een jaar en er zijn nog meer zeer weinig dingen die eraan moeten gebeuren...
plus ik wil niet steeds afhankelijk zijn van mn moeders autotje :P

cheers!

Offline francisco

• Spijl is het geworden
snap wat je bedoelt :( jammer genoeg, maar maby kunje wat duidelijk afspraken maken en zowiezo een eind datum geven en een MAX eind datum, natuurlijk wel 2 weken speling in opnemen (niet tegen hem zegge ;) ) Maar dat werkt vaak wel, een andere plaat werker die nu tijd heeft etc weet ik zo 1,2,3 ook niet  :icon_smile:

Offline T1BUS

• Spijl gaat niet meer weg
  • dreambus
hoi kerel, ken het gevoel van onze "vriend" wel.op een gegeven moment wil je weten waar je aan toe bent...heb nu een adres van iemand bij mij mij in de buurt die mijn bumpers aan het strak maken is nadat iemand ze echt helemaal kapot gestraald had, deze houdt zich tot nu toe wel aan de gemaakte afspraak, en heeft me deze week al gebeld dat ze helemaal strak waren en werden gespoten ga ze volgende week ergens ophalen ook nog tegen een heel vriendelijke prijs, hij kan dus strak  :confused1:maken en spuiten en heeft echte prof spuitcabine.
ik kan nu niet gaan kijken helaas omdat ik net uit het ziekenhuis ben bij jouw om de hoek en niet kan autorijden komende tijd, je kunt me altijd een pb of email sturen kan ook wel met je meegaan, kennis heeft er zijn mustang laten doen en was erg tevreden.

Offline ijskreem

• Spijl blijft
  • The future belongs to those who create it
gewoon elke dag bellen is simpel en ze worden dat ook beu ze zullen dan wel beginnen om er vanaf te zijn
OOOO