Spijlbussen.nl

ruit in "draai" raampje krijgen

Offline Ficus

• Spijl gaat niet meer weg
Hey,

Ik heb net mijn glas kapot gekregen van die "draai" raampjes. Ik krijg dat glas maar niet deftig in dat frame.
Hebben jullie een rukt hiervoor?

Ik weet die hazzel kerel zo een geheel frame gemaakt heeft maar is er geen ander manier?

Offline kees

• Spijl blijft
    • vwsamba.nl/photo-gallery
Frame in deur monteren, rubber om het glas monteren en bij uiteinden vastplakken met tape, zodat t blijft zitten, de hele zooi met wd40 inspuiten, raampje loodrecht op de body opendoen en glas erin duwen.
Als het GOED erin geschoven zit DIRECT een lading remreiniger tussen het rubber spuiten en de boel vetvrij maken. Raampje dicht doen en een flinke tijd niet open doen.
easy.

Offline Ficus

Offline KaMa

• Spijl blijft
Frame in deur monteren, rubber om het glas monteren en bij uiteinden vastplakken met tape, zodat t blijft zitten, de hele zooi met wd40 inspuiten, raampje loodrecht op de body opendoen en glas erin duwen.
Als het GOED erin geschoven zit DIRECT een lading remreiniger tussen het rubber spuiten en de boel vetvrij maken. Raampje dicht doen en een flinke tijd niet open doen.
easy.

Remreiniger tast toch je lak aan als ik me niet vergis?zou opteren voor een niet zo'n agressieve ontvetter

grtz

Offline Snader