Spijlbussen.nl

r&r bed en kussen bekleding

Offline Ficus

• Spijl gaat niet meer weg
Hey mensen,

Ik heb op dit moment in mijn busje een zelfgemaakt R&R bed die ik zelf gemaakt heb en kussens die ik zelf uit goedkope ikea matrassen heb gesneden ;)

Nu is dit wel zeker een OK oplossing maar ik zou met de bus op zomer seizoen gaan en dan zou ik toch graag een echt deftig bed hebben en kussen die liefst ook nog eens deftig en mooi bekleed zijn met skai.

Weten jullie nog wat adresjes voor mij wie dat kan maken? Ik heb al een offerte gevraagd aan Kieft en klok maar had toch nog graag wat andere adressen gehoord.

De rest die ik weet is allemaal in engeland.

Offline rusty67

• Spijl is het geworden
  • 67er T1 AIR-RIDE CUSTOM GEVAL
Als je interesse hebt an ik je het adres geven van een Turkse kleermaker uit Rotterdam levert goed werk voor een hele nette prijs.
Ik heb Erwin van VOLKSCROW ook eens doorverwezen naar deze man en was hier tevreden over dacht ik.
Ik heb hier ook mijn voorstoelen door laten doen en alle zittingen van m,n kever naar tevredenheid.

Laat het maar weten als je interesse hebt.
a dog is a dog and stuffing feathers in its ass doesn't make it a chicken.

(O\|/O) THE O.G. SPLIT PERSONALITY|o\O/o|
             Oldskool kustom Speed Club

Offline Ficus

• Spijl gaat niet meer weg
awel ja je mag me zeker het adres geven.
Heb je ook wat concrete voorbeelden?

Ook voor bed bedframe zelf zijn adresjes welkom. Ik heb al het frame van CE gezien maar dat lijkt mij eigenlijk toch maar niets. Het frame van vanwurks lijkt wel goed.
Iemand ervaring?

Offline Area51

• ForumFossiel
  • Spijlbussen.nl