Spijlbussen.nl

krik

Offline wakebus m

• Spijl gaat niet meer weg
  • ..::LIVE 2 RIDE::.. www.Brokeart.com
    • Brokeart.com
hey hey

Ik zag op marktplaats deze VW krik..... en aangezien ik nog geen krik heb d8 ik....mischien is dat wel wat.....

Is het iets om een bod op te doen of contact op te nemen met de verkoper.....zo jah hoeveel kan ik der dan voor vragen....
of zijn der betere soorten kriks die ik kan kopen?

Gr. michiel

Offline ploon

• www.ploon.nl
ik zou toch gaan voor een garagekrik met wielen er onder (zo'eentje van  de praxis is al voldoende). wel een balkje van een cm of 8 dik mee nemen zodat je altijd de juiste hoogte kan halen. en investeer dan gelijk in een setje as-steunen
Pim van Loon - '60 pickup
www.ploon.nl - www.vwshows.com

Offline vwspijlbus

• Split personality
Citaat van: ploon
ik zou toch gaan voor een garagekrik met wielen er onder (zo'eentje van  de praxis is al voldoende). wel een balkje van een cm of 8 dik mee nemen zodat je altijd de huiste hoogte kan halen. en investeer dan gelijk in een setje assteunen

Helemaal mee eens!
Frank

Offline chris

• Spijl blijft
ligt dat er niet aan waar je hem voor wilt gebruiken? zo'n garagekrik is toch niet gemaakt om onderweg een bandje te verwisselen? of heb ik het fout. bij garagekrik denk ik namelijk aan zoiets:

Offline vwspijlbus

• Split personality
Citaat van: wakebus m

Is het iets om een bod op te doen of contact op te nemen met de verkoper.....zo jah hoeveel kan ik der dan voor vragen....

Gr. michiel

?? 10 min. voor je deze post maakte heb je toch al geboden...
Frank

Offline sjefke

• Spijl blijft
    • http://www.classicvwresto.com
En je zegt ook nog "hoeveel kan ik er voor vragen"
Je wilt hem toch kopen en niet verkopen  :?:  :razz:
spijlbus onderdelen nodig ? www.classicvwresto.com

Offline wakebus m

• Brokeart.com
Citaat van: vwspijlbus
Citaat van: wakebus m

Gr. michiel

?? 10 min. voor je deze post maakte heb je toch al geboden...

haha ik had inderdaad al beboden voor ik dit poste......beetje dom jah d8 ik later ook pas aan.......maar jah

ik zoek namelijk iets voor mee te nemen op vakantie....zodat ik mijn wiel kan verwisselen als ik pech heb........

Gr. michiel......

Offline ploon

• www.ploon.nl
Citaat van: chris
zo'n garagekrik is toch niet gemaakt om onderweg een bandje te verwisselen?

dat werkt erg goed met zo'n krik. het voordeel is dat hij teminste een beetje stevig op de krik staat
Pim van Loon - '60 pickup
www.ploon.nl - www.vwshows.com

Offline chris

• Spijl blijft
Citaat van: ploon
zo'n garagekrik is toch niet gemaakt om onderweg een bandje te verwisselen?

dat werkt erg goed met zo'n krik. het voordeel is dat hij teminste een beetje stevig op de krik staat

jaa dat klopt wel.. maar neemt toch veel ruimte in in de bus? als je zo lang op vakantie gaat als hun heb je je ruimte toch nodig?

Brammutjuh

• Gast
Let er wel op dat als je de originele krik gaat gebruiken je kriksteun en het omliggende plaatwerk in uitstekende staat zijn, anders heb je grote kans dat de krik omhoog gaat, je bus blijft staan en je zijpaneel opfrommelt :? :?

Je kunt beter een algemene schaarkrik meenemen en die op een stevige plaats onder je chassis zetten...

Grzt,
Bram.

Offline wakebus m

• Brokeart.com
ik denk dat ik er uit ben.....ik kijk wel naar een wat kleinere nieuwe krik die ik mee kan nemen onderweg.....maar toch heel sterk is want ik wil niet dat die naar beneden valt als mijn band der af licht.....

Gr. michiel

Offline spijl63

Bram schreef

Citaat
Je kunt beter een algemene schaarkrik meenemen en die op een stevige plaats onder je chassis zetten...

Zo`n schaarkrik heb ik nog wel voor je liggen, mag je zo hebben :P

gr Corne
Evolutie?... waarom moeilijk doen als het ook in 6 dagen kan...

Offline VolksWouter

• Carcheologisch Onderzoeker
  • Spijlbussen.nl
  • Voorzitter stichting behoud VW Spijlbussen
    • Wouter's Spijlbus register
ligt dat er niet aan waar je hem voor wilt gebruiken? zo'n garagekrik is toch niet gemaakt om onderweg een bandje te verwisselen? of heb ik het fout. bij garagekrik denk ik namelijk aan zoiets:

Ik heb deze krik gewoon onder me slaapbank liggen en heb deze altijd bij me. Ik ga niet weg zonder en de krik heeft mij en anderen al een paar keer goed uit de brand geholpen. Ik heb dus ook altijd een kriksteun bij me, want zonder ga ik echt niet onder een auto liggen.

Offline Area51

• ForumFossiel
  • Spijlbussen.nl
Citaat van: VolksWouter

Ik ga niet weg zonder en de krik heeft mij en anderen al een paar keer goed uit de brand geholpen

inderdaad ... het schaarkrikkie wat ik bij me had schaarde in elkaar, maar gelukkig
reedt Wouter een klein kwartiertje achter me, en was het leed gauw geschied.
Kheb helaas geen ruimte in me bus voor zo'n 'monster', maar wel een vergelijkbaar
beebieuitvoerinkje heb ik tegenwoordig wel bij me ...
Alain - 1967 Westfalia SO42
Citaat van: Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!

Offline Ron

• Spijl is het geworden
Als je in de bus geen plek hebt voor zo'n garagekrikje, dan kun je deze ook nog in de motorruimte kwijt, zoals ik heb gedaan