Spijlbussen.nl

voorruit rand plaatwerk

Offline Ferdi

• Spijl is het geworden
Hallo wie heeft hier ervaring met het plaatwerk,voorruit rand tot halverwege de a stijlen en de middelste spijl?

Het gaat dan om 2 verschillende merken de een van creative,en de andere van de bekende groene funky green panels...

Welke past het beste?
Want er zit nogal een best prijsverschil tussen beide raamranden...

Creative kost  €185 bij jt carrosserie in belgie
Funky green kost € 130 bij evam classics

Voor de rest valt mij op dat Jt de goedkoopste is met bijna alles alleen op dit deel niet maar dat is ook het enigste.
Ik wil geen reclame maken want ik heb bij beide nog niks gekocht maar doe je voordeel ermee.
Mocht de duurdere beter passen dan zou ik persoonlijk die gaan kopen want pasvorm is het aller belangrijkst.

En hoe staat het met de pasvorm van de creative neus van onder tot halverwege de koplamp?
Ik hoor het graag van jullie.

Mvg ferdi

Offline Mr. Oizo

• Spijl gaat niet meer weg
Beide gebruiken in ieder geval 1mm dik plaatwerk. Dus het zal met name om de pasvorm gaan...
Westfalia Mosaïc SO23 Mango '59!

Offline Renka

• Split personality
Beide gebruiken in ieder geval 1mm dik plaatwerk. Dus het zal met name om de pasvorm gaan...

das niet helemaal waar, en bovendien heb ik de ervaring dat het funky green materiaal harder is dan dat van autocraft.

Ik heb beide gebruikt vanwege verkrijgbaarheid en goede bewerkingsmogelijkheden, alle merken moet je wel pas maken

succes

ps de vloeren van klassic fab zijn geweldig, Wolsburgwest zou ik aan voorbijlopen, erg dun!
To finish first, you first have to finish

Offline Ferdi

• Spijl is het geworden
Ok bedankt voor de info,het gaat mij meer om de pasvorm want dat vind ik het belangrijkste.

Mvg ferdi