dus als ik het allemaal goed begrijp vraag je advies maar heb je alles al gekocht en in huis ?? #-o
Er is niets mis met de CE set, dus dat heb ik wel durven kopen aan de hand van de recensies die ik gevonden heb.
Is het dan echt zo gek om te vragen naar ervaringen met de rijhoogte en wat de mogelijkheden zijn?
Blijkbaar wel anders reageer je niet zo.
Ik kan altijd nog laag gaan rijden, want dat wil blijkbaar iedereen graag dus dat komt met eventuele verkoop goed uit.
no offence maar als je zon duidelijke keus hebt gemaakt qua rijhoogte dan informeer je toch eerst voordat je iets koopt, niks meer niks minder !
nu moet je mss concessies doen aan je wensen en dat zou zonde zijn toch ?
overigens denk ik dat het wel meevalt hoor :-)
succes met de montage en het meetwerk :icon_salut:
Ach we gaan het inderdaad wel zien, ik blijf mijn projectverhaal aanvullen zolang ik hier welkom ben. :tongue3:
Ik heb bewust voor deze complete set gekozen mede omdat ik er goede ervaringen van gelezen heb en verder uit een soort gemak.
Alles is kompleet en heeft zijn dienst al bewezen dus hoef ik niet zelf losse delen te gaan verzamelen met het gevaar op verkeerde onderdelen.
De enige ervaring die ik heb is het volledig doorspitten van verhalen van anderen, maar daar staat natuurlijk ook niet alles in wat ik wil weten.
Voor mij is een restauratie kompleet nieuw, laat staan het wijzigen aan ophanging en aandrijving, daar heb ik helemaal geen ervaring mee.
Daarom probeer ik het me zelf soms wat makkelijk te maken door een complete set te kopen, hoewel daar best een prijskaartje hangt helaas.
Mede hierom heb ik misschien soms wat vreemde vragen, waarvan ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden.
Ik heb al erg veel geleerd op dit forum, dus daarom probeer ik mijn eigen projectverhaal ook uitgebreid te maken mede met het idee dat een ander er misschien wat aan heeft.