waar ik een beetje op doel is dat de maten van gelaste of gebouten beugels waarschijnlijk anders zijn
is daar met deze veerplaten ook rekening mee gehouden ?
je moet natuurlijk wel ruimte hebben om je toespoor of uitspoor te regelen
Dat kan ik je helaas niet vertellen,een veerplaat is een veerplaat en de originele is recht en deze ook dus ik neem aan dat daardoor er nog steeds dezelfde ruimte is.
Wat wel het verschil is dat deze standaard al een verlaging heeft van een aantal cm wat overigens de meeste verstelbare platen al hebben,hoeveel dat is weet ik zo niet dat zou ik morgen even op moeten meten....
Ik ga morgen naar een forumlid die een complete set heeft liggen van volksprojects,dan kan ik de verschillen al gauw zien.
Het scheelt natuurlijk wel dat je met die montage beugels wat makkelijker kan gaan spelen dan lasbeugels,de werking is uiteindelijk hetzelfde maar ik denk dat als je hem vast hecht en hij niet goed op z'n plek zit dat je hem steeds weer los moet slijpen tot die uiteindelijk goed zit.
Zo'n montage beugel kan je in prencipe mooi laten zitten tot je je bus uit laat lijnen en dan zijn definitieve punt heeft en dan kan je hem altijd nog vast lassen..
Gr Ferdi