Spijlbussen.nl

Camber met IRS

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JT1

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 2.249
    • Karma: +0/-0

Offline Renka

  • Split personality
    • Berichten: 3.962
    • Karma: +0/-0
Eindelijk gelukt.
Nu nog juist laten afregelen.
Heb wel de verwarmings kanalen serieus moeten wegslijpen.
Weet niet hoe ze het doen als ze hun verwarming willen blijven gebruiken. :-?
Nu nog de schokdemper steunen een nieuwe plaatsgeven en langere remleiding flexibels monteren.



Henk!!!

 :glasses2: :glasses2:
To finish first, you first have to finish


Offline Airbus

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.501
    • Karma: +0/-0
  • Low 64-er MGPW OG paint
Ligt dan echt aan de beugels! Ik heb volksproject beugels en dat past prima. met de band vast in de wielkast nog geen last... Kachel werkte prima incl de kachel geluids dempers..

Heb helaas even geen betere foto's online, zie mijn topic:

http://www.spijlbussen.nl/web/index.php/topic,7746.15.html

Via FB:

Spijl 64' - Bagged - Porsche steeringrack- Porsche brakes - IRS -  1641cc -( T4 2.0 EFI turbo in the making)


Offline Ron

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.105
    • Karma: +0/-0

Weet niet hoe ze het doen als ze hun verwarming willen blijven gebruiken. :-

Henk!!!

Door niet boutbare repro of originele IRS beugels te gebruiken.
Goed uitlijnen en vastlassen .


Offline Ferdi

  • Spijl is het geworden
    • Berichten: 1.106
    • Karma: +0/-0
Heeft er soms iemand een foto van hoe hoog die beugels dan moeten staan?heb ze net nog wat naar omhoog gedraaid maar maakt nog steeds niet veel verschil uit.

Henk!!!



Henk ik ben er vandaag ook druk mee bezig geweest en ik wil mijn bus best laag hebben,stalen velgen 15 inch en het liefst de bovenkant van de vw logo gelijk met de spatbordrand...

Nu was ik er vandaag mee bezig en nu staat hij op de laagste stand nog steeds hoog en kan dan niet eens meer inveren :-o

Nu ben ik her en der aan  het rondvragen geweest bij rijders die echt laag rijden hoe dit kan want ik moest mijn beugels ook helemaal omhoog draaien om de wielen recht te zetten.

Ik ga het morgenvroeg proberen maar ik ben er achter gekomen dat je de beugel op zn kop gemonteerd hebt,als het goed is kan je nu ook niet zo erg laag...

Op deze foto staat op op zn laagst en kan hij niet inveren dus dit klopt helemaal niet.

Zodra het gelukt is zal ik hier een foto posten.




Offline sikke-aant

  • Spijl blijft
    • Berichten: 283
    • Karma: +0/-0
Wat voor veerplaten heb je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk


Offline sikke-aant

  • Spijl blijft
    • Berichten: 283
    • Karma: +0/-0




Zo zit het bij mij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk


Offline henk155

  • Spijl blijft
    • Berichten: 450
    • Karma: +0/-0
Wat voor veerplaten heb je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Ferdi heeft dezelfde veerplaten als ik dacht ik,komen van bi Rob Vandewal.

Henk!!!


Offline henk155

  • Spijl blijft
    • Berichten: 450
    • Karma: +0/-0
Ferdi,was bij mij inderdaad ook zo als hij zo laag stond veerde hij ook niet meer in maar bij was dit omdat de veerplaar tegen het aanslagnokje zat.
Maar stond voor mij zo tog te laag omdat ik met nog een extra carter zit.

Zo als hij nu staat bij mij heb ik vering en iets meer bodemvrijheid voor het carter.

Dus je zegt dat mijn beugels omgekeerd gemonteerd zitten?
Zie ze nochtans overal zo zitten,

Henk!!!