Spijlbussen.nl

Even voorstellen

Offline Johan van Vught

• Onzekere spijl
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Johan en kom uit  het noorden van het land.
Ik ben altijd al wel gek geweest van spijlbussen en nu maar 1 gekocht en het avontuur aangegaan.
Ik heb een T1 uit braziliŽ gekocht (15raams) en we gaan wel zien waar het schip strand :-)
Normaal werk ik ook wel met auto's alleen dit oude spul is even wat nieuw voor mij.
Dus moet nog een hoop leren en hoop hier wat hulp te vinden voor mijn avontuur..

Johan

Offline Splitrazor

• Spijl blijft
  • The Brazilian way
Hoi Johan, welkom hier! Er is ontzettend veel info te vinden op het forum.

Je bus ziet er op het eerste gezicht mooi uit! Hopen dat ie ook in redelijke staat is. Dat verschilt nog wel eens haha. Zo te zien is dat de loods in Antwerpen van Kombi Brazil? Dus je moet m nog op kenteken zetten.. Veel plezier met je bus, vragen komen vanzelf en we zijn gek op projecttopics en fotoís 👍🏼

Offline Johan van Vught

• Onzekere spijl
Bij Kombi Brazil gekocht idd.
Ik ben al bij de RDW geweest, wist alleen niet dat van buiten EU ook meteen APK gedaan moest worden.
Nou dat ging natuurlijk even niet helemaal goed.
Dus nu alles uit elkaar liggen.
Ik heb ondertussen al een project topic (met foto's) aangemaakt :-)
Het blijft een oude auto en moet veel gebeuren, maar ik ben niet ontevreden met mijn aankoop.

Offline Splitrazor

• Spijl blijft
  • The Brazilian way
Klopt, ik had geluk, de mijne kwam zonder apk op kenteken😶

Goed om te horen dat het niet echt tegenvalt. Voordeel is wel dat je een lijst met afkeurpunten hebt nu haha.

Ik zag je projecttopic, top! Altijd leuk om te lezen. Het is de laatste tijd erg rustig op het forum.